Uniqa dokončila projekt inovace recruitmentu pracovních sil do interní obchodní struktury UNIQA. Tým poradců odteď náboruje nejen na kariérních stránkách, jež jsou součástí webu uniqa.cz, ale rovněž na mladé platformě Welcome to the Jungle. Od té si slibuje nové posily především z řad zástupců generace Y a Z.
„Získávání těch správných lidí, investice do nich a servis pro jejich každodenní nasazení jsou v dnešním konkurenčním světě finančních služeb nezbytnou podmínkou pro obchodní růst. U lidí to začíná i končí. Proto oblast náboru našich kolegů a kolegyň vnímáme jako naprostou prioritu,“ vysvětluje motivaci pro novou komunikaci možností pracovního uplatnění v obchodní divizi UNIQA Robin Dejmek, ředitel Interní distribuce.
UNIQA na Welcome to the Jungle
Mladá generace dnes hledá novou práci jinak než ty předchozí a zajímá se o mnohem více věcí. Nestačí už prostý inzerát. Proto se UNIQA spojila s inovativní platformou Welcome to the Jungle. Ta je schopna odpovídat uchazečům na to, co je pro ně důležité. Díky audiovizuálnímu obsahu zájemce firmu virtuálně navštíví a seznámí se s jejími zástupci. Součástí prezentace je ukázka prostředí, zajímavých projektů, interních hodnot a CSR aktivit. Kandidátům jsou odkryty i rituály, akce a způsob komunikace.
Součástí je i kariérní plán, jaký na úspěšné nově přijaté kolegy čeká. Inspirací mohou být konkrétní příběhy lidí, kteří pro UNIQA Interní distribuci již nějaký čas úspěšně pracují. Samozřejmě se kandidáti dozví i to, jak probíhá výběrové řízení na volné pozice. Nechybí nabídka volných obchodních pozic včetně možnosti zanechání kontaktu. Obsah profilu „UNIQA interka“ lze sdílet na sociálních sítích a šířit informace pro potenciální nové obchodníky dále.
Vznikl tak jedinečný obraz UNIQA, s nímž se příslušný zájemce může spojit, odpovídá-li jeho nátuře, životnímu stylu a profesním zájmům.
„U nás to nefunguje tak, že si odpracujeme svých osm hodin a jdeme si po svém. UNIQA vnímáme jako vlastní značku a nás jako její ambasadory, spolutvůrce její reputace. Koneckonců na té záleží i náš úspěch. Budujeme funkční a sehrané týmy motivovaných a férových lidí. Věřím, že multimediální představení na portálu Welcome to the Jungle zaujme právě takové kandidáty a že touto cestou posílíme naši interní distribuci,“ popisuje přístup UNIQA Robin Dejmek.
Přes Welcome to the Jungle (WTTJ) hledá aktuálně posily na 200 firem v Česku. Původem francouzská platforma vstoupila k nám v roce 2019 akvizicí portálu Proudly založeného v roce 2015. V Praze je aktuálně druhá největší pobočka firmy. Oslovuje hlavně mladé uchazeče o práci a zájemce o profesní růst: 80 % z nich je ve věku do 35 let. Dokáže reagovat na jejich specifické požadavky na zaměstnavatele a nabízí bohatší vizuální obsah. Platforma pomáhá firmám najít správné zaměstnance přes employer branding; podrobně vypracované profily firem umožňují kandidátům nahlédnout do života společnosti.
WTTJ nedávno získala další investici rozvojového kapitálu ve výši 50 milionů eur – téměř 1,2 miliardy korun. Nově nabyté prostředky firmě pomohou rozšířit působení v Evropě i expandovat na další kontinenty. První zaoceánskou metou mají být Spojené státy.
Kariérní stránky na webu společnosti
Druhé inovované kariérní stránky jsou dostupné přímo na webových stránkách UNIQA v sekci Kariéra. Na jejich tvorbě se celý loňský rok podíleli zástupci z týmů HR, Interní distribuce, Komunikace a Marketingu. I zde vznikl nový kariérní profil „UNIQA interky“.
Vedle prezentace celé firmy si zájemci mohou projít konkrétní pracovní nabídky „UNIQA interky“ v sekci „Obchodní síť CZ“. Seznámí se s důvody a výhodami spolupráce se značkou. Nechybí ani fotogalerie z poboček nebo foto medailonky některých poradců UNIQA.
Příspěvky z „UNIQA interky“ lze sledovat také na sociálních sítích (Facebook a LinkedIn) jako #UNIQAinterka.
Kariérní stránky jsou pod odkazy: https://www.welcometothejungle.com/cs/companies/uniqainterka https://uniqa.jobs.cz/obchodni-sit-cz
Přidejte odpověď