J&T Banka má nového šéfa marketingu

Na nově vytvořenou pozici ředitele marketingové komunikace přichází do J&T Banky Josef Matějovič. Bude zodpovídat za veškerou komunikaci banky včetně klientské a také zastřeší celkovou brand experience.

Nyní stojí v čele nové kampaně Vše začíná potkáním ještě z pera Roberta Peňažky a jeho studia Yinachi. „Dravost, jinakost, chytrost, to jsou hlavní atributy, které mám s komunikací této značky spojené a v jejich duchu bych rád značku i nadále rozvíjel,“ říká Matějovič.

Do J&T přichází ze skupiny Srovnejto, kde z pozice head of marketing řídil brandovou a produktovou strategii finančních srovnávačů v Česku a na Slovensku. Vedle nadlinkových kampaní a digitálního marketingu tam řídil také PR.

Předtím strávil sedm let v centrále Škoda Auto, kde vedl celosvětové brandové kampaně. Jednou z jeho nejvýznamnějších aktivit pro českou automobilku je mezinárodní projekt We Love Cycling, který je lokalizován už v 17 zemích světa.

Zdroj: mediar.cz

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*