Živnostníkům a malým firmám vrátí ode dneška MONETA zpátky na účet 5 % z každé platby za tankování pohonných hmot. Komerční klientela banky tím ušetří za naftu a benzín do aut či jiné provozní techniky, ale například i za elektřinu při nabíjení elektrovozidel.
Kampaň na podporu podnikatelské komerční kreditní karty spouští MONETA na televizních obrazovkách, venkovních reklamních nosičích i v prostředí sociálních sítí a dalších online médií.
Jedná se o v pořadí druhou kampaň pod novým komunikačním konceptem „Banka výhodných nabídek“, kterou MONETA představila letos v únoru. Kreativu vytvořila reklamní agentura Havas v čele s Petrem Čechem a Jakubem Kolaříkem, produkce se ujalo studio Eallin v režii Martina Dudy.
„I v této kampani je hlavním hrdinou zosobněné číslo, které reprezentuje výhodnou nabídku pro zákazníky. Tentokrát nám číslo namluvil herec David Novotný, který je známý z filmů Okresní přebor nebo Vlastníci,“ popsala manažerka týmu marketingové komunikace Lenka Schmiedhammer s tím, že televizní spot bude od 19. dubna vysílat TV NOVA.
Až dosud vracela banka držitelům podnikatelské kreditní karty MONETA Business zpátky na účet 1 % z každé platby, uskutečněné u obchodníka nebo na internetu. Odměna se týkala jak domácích, tak zahraničních plateb. „Ke standardní odměně 1 %, nyní přidáváme 4 % na pohonné hmoty, včetně elektrodobíjení, a to po dobu šesti měsíců do jednoho tisíce korun za měsíc. Klient tak může ušetřit až 6 000 Kč,“ dodala Lenka Schmiedhammer.
Kreditku pro podnikatele lze sjednat buď na pobočkách nebo online. Jejími hlavními výhodami jsou maximální úvěrový rámec až do 500 000 Kč a bezúročné období v délce až 55 dní.
Kreditní kartu MONETA Business Card využívají nejčastěji podnikatelé v rámci maloobchodu a velkoobchodu, dále také klienti podnikající v pohostinství a stavebnictví, lidé vlastnící kadeřnictví či kosmetické služby, anebo autoopraváři či instalatéři.
Přidejte odpověď