Značka Direct Pavla Řeháka, byznysmena v pojišťovnictví, vstoupila do světa autoslužeb koupí servisů Autotrio a NH Car v Praze a K.E.I. Group v Brně. Teď k němu přibyl další – Autoprofi v Příbrami.
„Za poslední dva roky jsme ušli velký kus cesty. Přibližujeme se klientům nejen geograficky, ale také rozšiřováním záběru o nové značky. V tomto trendu chceme pokračovat, abychom lidem byli co nejblíže v každém kraji,“ říká Martin Frko, který je za rozvoj Direct auto zodpovědný.
Zatímco stávající dealerství pokrývají hlavně značky z koncernu VW a Fiat, Příbramská Autoprofi do portfolia přináší Mazdu, Mitsubishi a MG. Na Direct auto by měla nová pobočka rebrandovat v příštích měsících. A současně s tím začne nabízet i stejné služby jako ostatní pobočky Direct auta.
Autoservisy a autoslužby pod hlavičkou Direct auto jsou zaměřené na to, aby klientům poskytly ten nejlepší zážitek. „Segment autoslužeb nabízí mnoho prostoru pro zlepšení, a to jak v oblasti digitalizace, tak dostupnosti a rychlosti poskytování služeb. Cílem tak není postavit další autoservisy v řadě, ale vytvořit výjimečné místo, kam budete jezdit rádi a rádi své auto svěříte do našich rukou,“ doplňuje Frko.
Objednáváni online
Prodej a servisování aut v Direct autu je od dubna jednodušší a pohodlnější. A to díky novým webovým stránkám, které sdružují služby všech poboček na jednom místě s možností objednat se na servisní prohlídku auta online včetně získání náhradního vozu, v případě klientů Direct pojišťovny zdarma. Své staré auto mohou klienti nechat online nacenit a vyměnit za nové. Na výběr mají až 400 aut na jednom místě.
„Služby chceme našim zákazníkům přinášet v maximální kvalitě, s maximální rychlostí a s motivovaným a výjimečným týmem. Naším cílem je dostupnost a široký rozsah služeb, proto se musíme dále rozvíjet jak do regionů, tak i značek,“ dodává jednatel Direct auta Petr Lehký.
Direct auto se díky nové provozovně v Příbrami stává autorizovaným prodejcem již 8 značek a je autorizován na servis 10 značek. V roce 2023 plánuje prodat přes 7 000 nových a ojetých vozů a přesáhnout obrat 4 miliardy korun.
O Direct family
Direct family je skupina firem, která zahrnuje Direct pojišťovnu, Fidoo, Direct auto a Birne. Celá skupina má obrat ve výši více než 5 miliard korun a obsluhuje 450 tisíc zákazníků. Direct family vznikla a roste na pevných hodnotách s cílem dodávat špičkový klientský zážitek. Všechny firmy v rámci skupiny VIGO mají za cíl přinášet výjimečný klientský zážitek a posouvat hranice a standardy daného odvětví. Skupinu vlastní VIGO Investments v čele s Pavlem Řehákem.
Přidejte odpověď