Stát se přirozenou první volbou pro využívání služeb retailového bankovnictví a klíčovým hráčem, který bude svými inovacemi měnit český bankovní trh. Právě s takovou ambicí vstupuje Air Bank po překonání milníku jednoho milionu klientů do další etapy svého růstu.
V ní se chce banka soustředit na zvyšování svého tržního podílu z hlediska počtu klientů a používání jejích služeb, ale také na přinášení dalších inovací, kterými promění podobu bankovního trhu. Ambice Air Bank podpoří i nový komunikační koncept, zaměřený na potřeby klientů, který po dvanácti letech vystřídá známou reklamní dvojici bankéřů.
„Air Bank už dávno není jen bankou pro snadné placení s nejlépe hodnocenou mobilní aplikací. Na trhu získává stále silnější pozici v oblasti půjček, hypotékami financuje veškeré potřeby klientů spojené s bydlením, umožňuje chytře investovat a vedle správy osobních financí poskytuje také bankovnictví pro podnikatele. Už více než milionu klientů pomáháme mít se lépe v jejich každodenním životě díky tomu, že jim celou řadou šikovných služeb zjednodušujeme vše okolo peněz. Zajímá nás, co lidé potřebují, a podle toho vytváříme služby, které jim opravdu pomůžou. Během následujících let se chceme stát přirozenou a první volbou pro všechny, kteří chtějí bankovat jednoduše a bez starostí, ať už se v jejich životě děje cokoliv. Pomohou nám k tomu další inovace, kterými chceme měnit svět českého bankovnictví, a také změna našeho dlouholetého komunikačního konceptu,“ říká Michal Strcula, generální ředitel Air Bank.
Letošní rok je už nyní pro Air Bank v řadě hledisek rekordní. Banka například zaznamenala nejrychlejší tempo přírůstku nových klientů za posledních pět let. V březnu také Air Bank poskytla vůbec největší objem půjček během jediného měsíce za celou svou historii, a to přes 1,6 miliardy korun. P2P platforma Zonky zase překonala rekord v počtu poskytnutých půjček za jediný měsíc za celou dobu své existence, a to hned dvakrát. V březnu si totiž na Zonky sjednalo půjčku přes 3 200 klientů, a v květnu dokonce ještě o 500 lidí více. Roste také podíl plateb zaplacených digitalizovanou kartou od Air Bank v mobilu nebo hodinkách, tímto způsobem totiž klienti zaplatí v kamenných obchodech už každou druhou útratu.
Ambici Air Bank podpoří i nový komunikační koncept
Vedle uvádění nových služeb plánuje Air Bank ve svém dalším růstu stavět také na své bezkonkurenční zákaznické zkušenosti. Ta se spolu se zaměřením na jednoduché a výhodné služby, které se klientům vždy snaží přinést opravdový užitek, promítne i do zcela nového komunikačního konceptu banky. Air Bank jím po dvanácti letech vystřídá svůj dosavadní koncept „Dva světy“, který zdůrazňoval její hlavní rozdíly oproti ostatním bankám na trhu. V novém komunikačním konceptu se bude i nadále objevovat herec Tomáš Měcháček, namísto nešvarů bankovního prostředí se však banka nově zaměří na kreativní ztvárnění toho, jak svým přístupem pomáhá klientům lépe pracovat s penězi.
„Air Bank svým dlouholetým komunikačním stylem jasně ukazovala hlavní rozdíly mezi svým unikátním přístupem a zažitými bankovními pořádky včetně typických nešvarů. V českém bankovnictví dokonce díky tomu ve vztahu ke klientům nastolila zcela novou úroveň spokojenosti, ve které navíc drží jednoznačné prvenství mezi ostatními bankami. Právě naši klienti jsou totiž s velkým náskokem ti vůbec nejspokojenější. Původní reklamní koncept Air Bank tak skvěle naplnil své cíle, před námi jsou ale nyní nové výzvy, na které už nestačí. Nově se chceme soustředit na to, jak se mohou mít klienti ve svém každodenním životě lépe, když je má jejich banka opravdu ráda a zjednodušuje jim vše okolo peněz,“ vysvětluje Oldřich Dostál, marketingový ředitel Air Bank.
Nový reklamní koncept představí Air Bank během letošního srpna. Od 10. července 2023 ale budou diváci na kanálech televizních stanic Nova a Prima vídat televizní spot, kterým se banka s konceptem „Dva světy“ rozloučí. Ten je dostupný pod tímto odkazem: https://www.youtube.com/watch?v=2HcqV2JPdGs
Přidejte odpověď