Bezplatné vedení podnikatelského účtu je jedním ze způsobů, jakým se Raiffeisenbank snaží podnikatelům usnadnit jejich práci.
Podnikání, a to obzvláště v začátcích, může být stresujícím životním obdobím. I z toho důvodu se vyplatí šetřit čas na operacích, které lze snadno vyřešit online na pár kliknutí. Raiffeisenbank pro tyto případy nabízí řadu vylepšení oproti běžnému účtu, a to vedení až 18 různých měn pod jedním číslem účtu, neomezený počet výběrů ze všech bankomatů po celém světě zdarma či okamžité platby bez poplatku.
Kromě toho získá podnikatel i balíček benefitů, které mu usnadní ryze podnikatelské úkony. Může si tak například svůj účet propojit s účetními systémy pomocí API, což mu umožní jednoduché stahování výpisů a zpracování hromadných plateb. Majitelé Android telefonů a tabletů si navíc mohou ze svého zařízení vytvořit terminál na přijímání platebních karet, za který neplatí měsíční paušál za pronájem, pouze provize z provedených transakcí.
Nespornou výhodou a úsporou času je rovněž rychlé ovládání účtu přes mobilní aplikaci. Ta v poslední době prošla inovačními změnami. Nyní je možné, aby si v ní uživatelé firemního účtu mohli zobrazit číslo karty a CVV kód, což usnadní platební transakce. Dalším vylepšením je upozornění, které klienta informuje, že na něj čeká platba k podpisu, kterou je nutno vyřídit.
„Snažíme se podnikatelům vyhovět v co nejširším možném záběru. I díky tomu si mohou založit účet na dálku během pár minut. V minulých měsících tak mohli získat odměnu 500 Kč každý měsíc po dobu půl roku. Stejně tak si online mohou podat žádost o podnikatelský úvěr, zároveň ale zůstává možnost sjednat si schůzku na pobočce a probrat složitější požadavky. Přehledná aplikace, ve které lze účet spravovat, je potom benefitem, který uživatel ocení hlavně v dlouhodobém horizontu,“ popisuje Jiří Zeman, segmentový manažer Raiffeisenbank.
Přístupy pro bývalé klienty Equa bank a možnost termínovaných vkladů
Pro sjednání podnikatelského účtu z pohodlí domova stačí zájemci znát své IČ, mít při ruce dva doklady totožnosti, účet v jiné české bance vedený na jméno žadatele a telefon s fotoaparátem a připojením k internetu. Celý proces zabere sotva několik málo minut a odpadá tak starost s vyhrazením si dostatku času během pracovního dne.
Novinkou v oblasti podnikatelských účtů je také přístup k podnikatelským a firemním účtům pro klienty Equa bank v rámci aplikace, což doposud nebylo možné. Pro firemní klienty rovněž vzniká možnost využívat Bank iD, stejně jako si prostřednictvím aplikace mohou zažádat o PDF výpisy z účtu.
Díky vylepšení aplikace si nyní uživatelé mohou nastavit limity pro online platby během pár kliknutí. Ovládat jednotlivé prvky svého účtu je díky těmto aktualizacím přehlednější, jelikož se vše nachází pohromadě v jedné aplikaci. Raiffeisenbank přidala rovněž možnost založit si termínovaný vklad, a to jak v internetovém bankovnictví, tak v jeho mobilní verzi.
„Nová verze aplikace usnadní online bankovnictví jak běžným uživatelům, tak i podnikatelům. Téměř vše, co by mohl klient denně potřebovat, najde v telefonu na pár kliknutí. Jsme navíc rádi, že tyto novinky můžeme zpřístupnit i klientům Equa bank, kteří tyto možnosti doposud neměli,“ dodává Jiří Zeman.
Pro majitele prémiových a firemních Mastercard karet má navíc Raiffeisenbank možnost zdarma využít online konzultaci zdravotního stavu a objednání se ke vhodnému odborníkovi v rámci celé České republiky skrz službu uLékaře.cz.
Přidejte odpověď