Generali Česká pojišťovna spustila další ze série kampaní, které cílí na zvýšení povědomí o jednotlivých produktech či službách. Aktuální kampaň se zaměřuje na hlášení škod.
Akcentuje největší výhody samotného řešení škod – rychlost a jednoduchost hlášení všech škodních událostí, ať už na majetku, na vozidle či na zdraví. A stejně jako u předchozích zpracování je ústředním atributem konceptu sytě červená barva, která je pro pojišťovnu typická. O kampaň se opět postaraly agentury ze sítě Dentsu.
„Klientům v rámci této kampaně představujeme náš nový web, který jim zásadním způsobem usnadňuje hlášení škodních událostí – zvládnou to přes něj rychle a jednoduše, protože potřebují jen své rodné číslo, e-mail a telefonní číslo,“ přibližuje Zdeněk Mrkva, head of marketing communications Generali České pojišťovny. „Nahlášení škody mohou zvládnout už za tři minuty a vystačí si klidně pouze s telefonem připojeným k internetu.“
Kampaň odstartovala 21. srpna a potrvá do konce září. Během tohoto období se objeví v televizi, onlinu i přímo na pobočkách a poradenských místech pojišťovny. Komunikační mix byl sestaven na základě brandových metrik, které Generali Česká pojišťovna dlouhodobě u svých kampaní sleduje. Ty pak Dentsu zohledňuje při plánování ve vlastním multikanálovém plánovacím nástroji M1 Planner.
„Vzhledem k jednoduchosti a stále častější frekvenci hlášení škod pomocí chytrých telefonů byl kladen větší důraz na mobilní formáty v médiích i kreativě,“ říká Jakub Rokos, account director agentury Dentsu Creative. V televizi diváci uvidí třicetivteřinový spot, pro online použití vznikla pak dvě patnáctivteřinová videa. O tradiční média se stejně jako v minulosti postarala agentura Dentsu X, online část zajistil iProspect, který se zaměřil i na efektivní využití dat a cílení v rámci RTB, PPC a sociálních sítí. Na tvorbě televizní reklamy a online videí spolupracovalo také externí studio Beep, které se postaralo o nahrávání voiceoverů.
Přidejte odpověď