Global Assistance vyhrála tendr Renaultu

Zdeněk Grunt

Český Renault před čaem vypsal výběrové řízení na nového poskytovatele asistenčních služeb pro značky Renault, Dacia a Alpine. Tendr vyhrála Global Assistance.

Situace, kdy náš zákazník musí vyřešit nehodu nebo poruchu svého vozidla je jedna z rozhodujících zkušeností, podle které se posuzuje kvalita péče značky o své zákazníky a je zřejmé, že zde není prostor pro improvizaci.

Proto společnost Renault Česká republika vypsala otevřené výběrové řízení a hledala silnou a profesionální společnost, které by mohla tak důležitou službu svěřit.

„Tu jsme nalezli ve společnosti Global Assistance a v minulých měsících jsme udělali maximum, abychom Global Assistance integrovali do svých systémů a připravili hladký start nové etapy v poskytování komplexních služeb našim klientům“, shrnul výsledek výběrového řízení Zdeněk Grunt, gerenerálníředitel společnosti Renault Česká republika a.s.

„Díky spolupráci s Global Assistance očekáváme, že o každého našeho zákazníka v nesnázích, ať už v důsledku neočekávané události, nehody či závady, bude u nás či v zahraničí postaráno s maximální péčí. Předpokládáme zkrácení doby dojezdu asistenčního vozidla na místo, maximalizaci zprovozněných vozidel bez nutnosti odtahu do servisu, komplexní servis v případě nehody a zajištění další mobility našeho zákazníka.

Digitální služby jako například on-line sledování příjezdu asistenčního vozidla budou postupně integrovány do systémů výrobce včetně vozidla samotného,” specifikoval očekávání budoucí spolupráce Luděk Šára, Technical Services Manager EAST.

Global Assistance bude poskytovat své služby pro všechna vozidla uváděná na trh společností Renault ČR a.s., jde o značky Renault, Dacia i Alpine.

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*