Conectart bodoval v evropské soutěži

Petr Studnička

Společnost Conectart si připsala další významný úspěch. Zabodovala v soutěži European Contact Centre & Customer Service Awards (ECCCSA), největším evropském programu udělování cen v oblasti kontaktů se zákazníky. Z prestižního klání přivezla dvě ocenění, jedno z nich dokonce unikátní. Navázala tak na úspěchy z předchozích ročníků měření sil evropských call center.

Conectart si v kategorii „Giving Something Back” vysloužil pomyslnou stříbrnou medaili za CSR projekty, například pro Policii ČR a Linku bezpečí. Pozornosti mezinárodní poroty neunikl ani jeho projekt pro telefonního operátora Vodafone Business Transformace. Pomyslným vrcholem pak bylo pro největšího českého provozovatele kontaktních center ocenění Highly commended. Získal jej jako jediný z účastníků soutěže.

„Mám velkou radost, že jsme zúročili naše snahy v tak prestižní soutěži s dlouholetou tradicí. Je pro mne velká čest, být mezi nejlepšími evropskými kontaktními centry. Obstáli jsme, což nás motivuje do budoucna a získaná ocenění potvrzují fakt, že kvalita našich služeb konkuruje i konkurentům ze západní Evropy” podotkl Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart.

„Letos musím smeknout klobouk před porotci, protože konkurence byla silná ve všech kategoriích. Určit nejlepší kontaktní centra v Evropě byla neuvěřitelně obtížná práce,“ uvedla předsedkyně poroty soutěže ECCCSA Helen Wilsonová. „Vítězové si opravdu zaslouží uznání, protože posunuli hranice, poskytli zákazníkům neuvěřitelné zkušenosti a skutečně si cení svých lidí. Patří jim velká gratulace,” doplnila.

Soutěž ECCCSA má dvaadvacetiletou tradici. Oceňuje organizace v celé Evropě, průkopníky v poskytování výjimečných služeb zákazníkům. Odborná porota při procesu posuzování nejprve vybere kandidáty do srpnového finále, kteří následně prezentují a obhajují své projekty. Vítěze vyhlásí porota v listopadu. Letos si zlaté, stříbrné a bronzové příčky rozdělily soutěžící subjekty ve 34 kategoriích.

Společnost Conectart má řadu ocenění již z předchozích ročníků soutěže. Do finále se probojovala   a následně zabodovala na předních příčkách počtvrté v řadě, což je na české poměry mimořádný výsledek.

Dařilo se jí také na letošních tuzemských soutěžích. Naposledy u Asociace ABSL, která mimo jiné každoročně oceňuje i nejlepší projekty firem poskytující BPO služby v České republice. V kategorii ESG Towards Resilience (Nejlepší projekt v oblasti ESG) získala ocenění za širokou škálu projektů, z nichž nejvýraznější byla edukativní kampaň pro seniory, na níž spolupracovala s Policií České republiky. Conectart na své náklady vyvinul a zprovoznil plně automatizovaného voicebota, který seniorům poskytuje rady, jak rozpoznat podvodný hovor a jak se během něj a po něm chovat.

V devátém ročníku soutěže Czech Contact Center Award, kterou pořádala asociace ADMEZ, zase Conectart obsadil třetí místo za projekt Vodafone Business Transformace a nejlepším českým operátorem byl vyhlášen zkušený matador Conectartu Tomáš Bohuněk. Soutěž Czech Contact Center Award porovnává projekty z oblasti nejen hlasové komunikace, čímž posiluje image oboru.

 

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*