Kompletní správu online kampaní banky Moneta zajišťuje od 1. ledna agentura Mindsquared, mediální divize agenturní skupiny Mind2flo. Mindsquared vzešla vítězně z tříkolového tendru, který probíhal od září do prosince a měl vybrat dodavatele na období tří let. Co je domluveno v kontraktu?
Spolupráce zahrnuje kompletní správu online kampaní – výkonnostních i brandových. Zaměří se na PPC, sociální sítě, real-time bidding včetně YouTube a příležitostně i přímý nákup a obsahové spolupráce v digitálu. Dosud Moneta v této oblasti spolupracovala s agenturou Adexpres (dnes iProspect).
„Moneta je čtvrtou největší bankou na českém trhu a těžiště její strategie je v digitálním přístupu, kdy sjednávání služeb dlouhodobě směruje do online prostředí. Vlajkou lodí jejích digitálních produktů a služeb je oceňovaná mobilní aplikace SmartBanka. Proto Moneta hledala partnera, který bude sdílet její digitální směřování,“ uvedla Mindsquared.
„Moneta je ideálním partnerem pro naši vizi mediálních služeb využívajících komplexní přístup s důrazem na měřitelné výsledky. Zároveň nám to umožní postavit se i výzvám v podobě finanční krize či omezování využití cookies třetích stran, které leží před celým trhem,“ doplnila Kateřina Nejedlá, strategy director Mindsquared.
Přidejte odpověď