Air Bank spustila ve středu 1. února nové televizní spoty k podpoře výběrů hotovosti zdarma. Klienti Air Bank si nově vyberou ze všech bankomatů Komerční banky, Monety Money Bank a UniCredit Bank v České republice za stejných podmínek, jako kdyby vybírali z některého z 370 bankomatů Air Bank.
Spolupráci v oblasti sdílení bankomatů tyto banky společně oznámily koncem loňského roku. Celkový počet bankomatů s možností výběru zdarma se tak pro klienty Air Bank více než zpětinásobí. Na novou výhodu upozorňuje v televizních spotech opět dvojice známých bankéřů.
Nové spoty k podpoře bezplatných výběrů hotovosti z více než dvou tisíc bankomatů v České republice diváci uvidí na televizních stanicích Novy a Primy. Air Bank v nich připomíná služby, které mohou její klienti využívat zdarma a bez absurdních poplatků a mezi něž se nově řadí právě i bezplatné výběry v síti sdílených bankomatů. Spoty vycházejí z detektivního konceptu současné reklamní kampaně banky a již tradičně v nich účinkují herci Tomáš Měcháček a Tomáš Jeřábek. Vedle televizních spotů podpoří Air Bank novinku také online reklamou.
„Přestože platbu v hotovosti upřednostňuje již jen deset procent Čechů, hotovost u sebe pro jistotu stále nosíme, takže k bankomatu občas musíme. Nadpoloviční většina lidí pak cíleně hledá nejbližší bankomat své banky, a to kvůli výhodnějším podmínkám výběru hotovosti. Právě to klientům díky našemu zapojení do sdílené sítě bankomatů zjednodušíme,“ říká Petr Šmíd, vedoucí oddělení Výzkum trhu Air Bank.
Na přípravě televizní kampaně se vedle interního komunikačního týmu Air Bank podílela reklamní agentura McCANN, produkci zajišťoval Filmservice a režie se opět ujalo režisérské duo MODS – Martin Přikryl a Michal Nohejl.
Přidejte odpověď