Direct pojišťovna má 3 miliardy v portfoliu

Direct ohlásil překonání dvou milníků. V oblasti podnikatelského pojištění navíc podle aktuální statistiky České asociace pojišťoven za loňský rok rostl nejrychleji ze všech pojišťoven na trhu.

Tři miliardy korun v portfoliu, z toho jedna miliarda jen za pojištěn podnikání. Direct pojišťovna překonala dva významné milníky a dál výrazně roste. Dokazuje to mimo jiné i aktuální statistika České asociace pojišťoven, podle které se Directu výrazně daří i v dalších oblastech.

„Direct pojišťovna tu není primárně pro to, abychom se honili za čísly. I přesto nám vždy udělá radost, když vidíme, jak se nám daří růst. Bereme to jako potvrzení toho, že nás lidé mají rádi a chtějí se u nás pojišťovat. I díky tomu máme už 470 000 klientů,“ říká CEO Direct pojišťovny Michal Řezníček. A vysvětluje, že portfolio je součet předepsaného pojistného u všech aktuálně uzavřených
pojistných smluv.

Nejvýraznější růst? Podnikání a majetek

Nejvýrazněji Direct loni rostl ve zmíněném pojištění podnikání. Meziročně o 38,6 %. Kromě toho hlásí úspěch i v oblasti pojištění majetku, kde s růstem o více než 44 % patří mezi tři nejrychleji rostoucí pojišťovny na trhu.

„Přičítáme to i tomu, že jsme loni začali výrazně bojovat s podpojištěním majetku. A klientům nabízíme jednoduchou cestu, jak mít dům či byt pojištěný na správnou hodnotu,“ vysvětluje mluvčí Direct pojišťovny Nela Maťašeje.

Kromě toho Direct i dál roste v autopojištění. Tedy v oblasti, kde je historicky nejvíc silný. V povinném ručení o 6,7 % a v havarijním pojištění o 9,3 %. „To jsou pro nás velmi dobré zprávy, protože situace v této oblasti je komplikovaná. Všechno se zdražilo. Od ceny za náhradní díly, přes práci mechaniků, až po ceny energií v servisech. Pojišťovny i přesto nezdražují tolik, aby pojistné tyto náklady pokrylo,“ podotýká mluvčí Directu.

Rekordní čísla u cestovního pojištění

Rekordní čísla pak Direct pojišťovna hlásí i v oblasti cestovního pojištění, které letos získalo ocenění v soutěži Finparáda.cz – Finanční produkt roku 2022. Umístilo se na 1. místě.

„Loni jsme sjednali o 215 % více smluv než předloni. Cestovko lidé stále častěji sjednávají přes naši Direct appku, kde je to skutečně lusknutím prstu. Třeba až na poslední chvíli před odjezdem nebo odletem,“ dodává Maťašeje.

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*